Sivut

tiistai 13. joulukuuta 2011

frieends

Mä oon useesti miettiny et mitä ystävyys merkitsee ihmisille ?
Ku oon monesti lukenu ihmisten satuksista tai blogeista kuinka niitten ystävät on pettäny lupaukset tai vuodattanu niitten henk.koht asioita eteenpäin,voiks tollast ees sanoo ystävyydeks ?
Taiku mun mielestä ystävät on sitä varten et voit luottamuksellisesti kertoo niille sun asioita pelkäämättä sitä et ne menee levittää niit eteenpäin ja et voit olla niittenkaa oma ittes :)
Niittenkaa itketää,nauretaa,riidellää,sovitaa,sekoillaa ja tehää kaikkee mikä on mahollista :D
Tai näin mä ainaki teen mun ystävien kans :)
Ja tiiäns en et jos joku mun frendeist lähtee jonnekki pitkälle pitkäks aikaa ni sitku se palaa meil ei tuu olee sellasii awkward hetkii vaa pystytää olee sillee et ku se ei ois ikinä ollu poissa :)
Eli siis lyhyesti sanottuna en ois mitää ilman mun ystävii ja et mun frendit on maailamn parhaita :) love ya guys ! :)) Vaikka olettekin välillä todella kovaäänisiä,käyttäydytte ku lauma eläintarhasta karanneet apinat ja vaikka meitä katotaaki jokapaikassa ku jotain hulluja :D
Kyseisessä kuvassa on mulle tarkein ihminen,joka on aina ollu mun tukena,on piristäny mua ku mul on ollu paska päivä ja tiiän et tää tyttö pysyy mun vierel tapahtu mitä tahansa,oot paras tiia ! :3<3

xo Anna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti